Je treba delat… na Gran Canarii

Danes teče moj 14. delovni dan v firmi Free Motion na Gran Canarii.

Delo tukaj je z eno besedo, super. Oba z Blažem so naju dodelili v Pick up, kjer se kolesa oddajajo strankam, in kamor jih stranke vračajo po uporabi.

Delo vključuje pripravljanje in opremljanje koles za izposojo, nekaj “šraufanja”- (menjavanje pedal, sedežev itd..), prevzemanje koles, ko jih stranke vračajo in pregled, skladiščenje koles ter veliko organizacije, ker kolesa dnevno potujejo med 6. trgovinami na Gran Canarii, včasih pa celo na sosednje otoke.
V Pick upu poleg Blaža dela še 5 fantov in jaz.  Delo je fizično, in vsi me svarijo da do sedaj še nobena ženska ni “preživela” obdobja, ko je dela največ – to je od decembra do februarja. Meni se zaenkrat ne zdi pretežko, vajena sem delat, mene doma niso nikoli “šparali” in to mi tukaj pride prav.

Že do sedaj sem pridobila ogromno znanja o vseh vrstah in različnih firmah koles in še vedno se vsak dan najde kaj novega. Rada se učim in vsi radi delijo svoje znanje, nikogar ni treba cukat za rokav in iz njega vleč informacij. Tukaj sodelavci res cenijo tvoj trud in nisi samo številka, celotno vzdušje je popolnoma drugačno od tistega, ki sem ga bila vajena prej.

Delovnik se vsak teden spreminja, prost si zaporedoma 2 dneva v tednu, vendar sta to katerakoli dneva in ne nujno sobota in nedelja.
Dela se vedno v treh različnih smenah. Prva možnost je od 8:00 do 16:00. Druga možnost je od 12:00 do 20:00. Tretja pa split shift, torej od 8:00 do 12:00 in nato od 16:00 do 20:00. V službo in nazaj se vsak dan vozim s kolesom, cca 5 do 6km v eno smer.

Danes je moj split shift in ob 12:00 bi lahko odšla za 4 ure na plažo, ki je od službe oddaljena zgolj dobrih 100 metrov, toda zaradi močnega vetra se odločim da grem raje domov.
Tako sem danes odtekla 5km do stanovanja v El Tableru in se končno spravila pisat ta post, ki bo najbrž objavljen jutri.

Pozitivna stran katerekoli službi v tujini, tudi te, ki jo opravljam jaz, je učenje novih jezikov.
Trenutno vzporedno vadim španščino in angleščino, ter se učim nemščine, (od katere v gimnaziji nisem odnesla prav nič). Ker je moj šef Nemec, kot tudi večina turistov tukaj, sklepam, da mi bo prišla še kako prav. Zraven v trgovini delajo tudi štirje Hrvati, s katerimi gremo skupaj včasih na kolo… tako da pričam i hrvatski. Torej vzporedno vadim 4 tuje jezike.

Naslednja dobra stvar je, da sem spoznala mnogo ljudi iz raznih držav. V firmi delajo ljudje iz cele Evrope.
V Pick upu imam npr. dva sodelavca iz Madžarske, Italijana, Nemca, in Španca. Za večino od njih to ni prva služba v tujini, delali so že v več državah po svetu.
Vsak dan v Free Motionu od osebja spoznaš koga na novo, ki ti pove, da je iz Belgije, Škotske, Norveške… In potem se zvečer po službi z ljudmi iz vseh vetrov in vseh generacij dobiš na pijači, kjer si med sabo pripovedujemo razne življenjske zgodbe.

In še zadnja stvar, ki je seveda odločilna pri vsaki službi… plačilo. Mesečna neto plača je “nemška”, torej višja kot v Sloveniji… govorimo o štirimestnem številu. Dvomim, da bi kjerkoli v Sloveniji v svoji prvi službi dobila 1000€ ali več.

Bivanjski stroški so tu nižji, hrana je cenejša kot v Sloveniji, celo davka na nakupe preko interneta ni. Vse papirje za delo tukaj, vključno z odprtjem bančnega računa in spletne banke sva uredila v enem samem dnevu, brez tistih dolgih procedur, ki smo jim priča v Sloveniji.

Lahko povzamem, da je bila odločitev za življenje in delo v tujini ena od najboljših, kar sem jih kdajkoli sprejela.
Po tihem se nama obema že poraja vprašanje, ali bi ta služba lahko trajala dlje, kot le do maja 2017, kot je bilo sprva mišljeno…

One thought on “Je treba delat… na Gran Canarii

Leave a Reply

