Pred najdaljšim dnem v letu

Prišel je čas, da napišem svojo zadnjo objavo, preden se podam na pot dolgo 221km in doživim najdaljši dan v življenju do zdaj.
Zadnjih par mesecev je moje živlenje kaos. “Ringlšpil”, ki se vrti malo prehitro, čeprav sem se sama odločila, da se zapeljem en krog. Moram povedat, da komaj čakam, da se začne Ultrabalaton in da je za mano. Da se lahko nato posvetim stvarem, ki sem jih zapostavila, ker je priprava zahtevala preveč mene.

12733418_10207358243065988_8347371090116186354_n

Faks, izpiti in projekt 221km dolgega teka so iz mene v zadnjih osmih mesecih potegnili vse do zadnjega atoma energije, ves ta stres pa je zdaj v zadnjem tednu pred startom vodil v bolezen. Dobila sem nekaj podobnega trebušni gripi in danes po dveh dneh, ko nisem mogla niti piti, niti jesti, končno spet lahko kaj konkretnega pojem. Upam, da mi bolezen ni pobrala preveč moči, kajti časa da jo pridobim nazaj 3 dni pred startom na žalost ni. Poleg tega, me je bolezen, seveda v povezavi s celotno pripravo v zadnjih mesecih precej “posušila”, zato Blaž pravi, da se mu zdej lahko za štil od metle skrijem. 😀

Naj povem še, da sem imela to srečo, da me v začetku priprav opazil moj prvi sponzor – Soča Bike Center. Zelo mi je olajšal izbiro gelov, ker mi je predstavil, po mojem mnenju res najboljšo robo in sicer produkte znamke Sis.
Proti koncu priprav me je podprlo tudi podjetje Elektro Ljubljana in mi z velikodušno donacijo prikrajšal veliko stroškov samega projekta.
Za unikatne tekaške majčke, ki smo jih bili deležni jaz in moja ekipa, gre zahvala MAKdesignu.

12243577_10206859028505936_491216357670735409_n

Ko urejam še zadnje malenkosti, se mi po glavi podi ogromno različnih vprašanj. A mam dost gelov in ostale hrane? Obližev? A rabim še kej? Kaj pa za oblečt sabo vzet? Koliko čevljev? Katere nogavice? A me je strah? Kako bo? Kdaj bo začel bolet? Kako bo ponoči, bom ful zaspana?
In potem si rečem… take it eaaaasy punca! Vse bo ok. Pripravljena si, natrenirana, glava dela tako kot je treba, znaš se na pozitivo obrnit ko je najtežje… familija bo tam in te bo pedenala od spredi pa od zadi.
Moj Blaž bo celih 221km zram mene. In kot pravi on, če daš vse od sebe, nimaš kej skrbet in nikoli si nimaš kej očitat. In js vem, da sem dala v pripravah vse od sebe. Kaj me ma torej sploh za skrbet? 😉

Tako da, Ultrabalaton požen, mi smo prpravlen!

Leave a Reply

